Emma Torres Romay

Profesor/a titular de universidade

Docencia

2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M176V01 M176105 Análise de métricas e avaliación da eficacia en medios dixitais OB 11
P04G190V01 G190402 Estratexias da comunicación publicitaria OB 50
P04G190V01 G190601 Avaliación da eficacia publicitaria OB 50
P04M082V01 M082105 Elaboración da Mensaxe Publicitaria OB 18
P04M082V01 M082207 Prácticas en Empresas OB 0.0
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M176V01 M176105 Análise de métricas e avaliación da eficacia en medios dixitais OB 10
P04M082V01 M082105 Elaboración da Mensaxe Publicitaria OB 20
P04G190V01 G190402 Estratexias da comunicación publicitaria OB 150
P04G190V01 G190982 Obradoiro de prácticas profesionais (seminario de experiencias profesionais) OP 30
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M176V01 M176105 Análise de métricas e avaliación da eficacia en medios dixitais OB 10
P04G190V01 G190601 Avaliación da eficacia publicitaria OB 150
P04G190V01 G190402 Estratexias da comunicación publicitaria OB 100
P04M082V01 M082105 Elaboración da Mensaxe Publicitaria OB 25
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M082V01 M082105 Elaboración da Mensaxe Publicitaria OB 25
P04G190V01 G190506 Técnicas de propaganda política OB 150
P04G190V01 G190601 Avaliación da eficacia publicitaria OB 150
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190601 Avaliación da eficacia publicitaria OB 150
P04G190V01 G190904 Comunicación de crise OP 75
P04M082V01 M082105 Elaboración da Mensaxe Publicitaria OB 25
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M082V01 M082105 Elaboración da Mensaxe Publicitaria OB 25
P04M082V01 M082208 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
P04G190V01 G190601 Avaliación da eficacia publicitaria OB 100
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
204011V01 204011611 Avaliación da eficacia publicitaria OP 0.0
P04M082V01 M082208 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
P04M082V01 M082105 Elaboración da Mensaxe Publicitaria OB 25
P04G190V01 G190601 Avaliación da eficacia publicitaria OB 75
2013/2014
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190401 Elaboración da mensaxe publicitaria OB 30
P04G190V01 G190601 Avaliación da eficacia publicitaria OB 150
P04M082V01 M082105 Elaboración da Mensaxe Publicitaria OB 25
P04M082V01 M082208 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
204011V01 204011611 Avaliación da eficacia publicitaria OP 0.0
2012/2013
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M082V01 M082208 Traballo de Fin de Máster OB 50
204011V01 204011901 Historia da comunicación TR 0.0
204011V01 204011611 Avaliación da eficacia publicitaria OP 0.0
204210V01 204210223 Expresión sonora e estilos musicais OB 0.0
P04M082V01 M082105 Elaboración da Mensaxe Publicitaria OB 25
P04G190V01 G190601 Avaliación da eficacia publicitaria OB 150
2011/2012
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190402 Estratexias da comunicación publicitaria OB 50
P04G190V01 G190601 Avaliación da eficacia publicitaria OB 75
P04M082V01 M082208 Traballo de Fin de Máster OB 50
P04M082V01 M082102 Dirección e Xestión da Actividade Publicitaria OB 5
204011V01 204011401 Estratexias da actividade publicitaria e das relacións públicas TR 40
2010/2011
Titulación Materia Nome Carác. Horas
204011V01 204011611 Avaliación da eficacia publicitaria OP 30
P04M082V01 M082102 Dirección e Xestión da Actividade Publicitaria OB 10
P04G190V01 G190402 Estratexias da comunicación publicitaria OB 75
P04G190V01 G190403 Estruturas e actividade da axencia publicitaria OB 45
P04M082V01 M082204 Produción Publicitaria en Medios Interactivos OP 25
P04M082V01 M082208 Traballo de Fin de Máster OB 20
2009/2010
Titulación Materia Nome Carác. Horas
204011V01 204011401 Estratexias da actividade publicitaria e das relacións públicas TR 0.0
204011V01 204011611 Avaliación da eficacia publicitaria OP 0.0

Titorías presenciais concertadas

O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período 1º Cuatrimestre (2020/2021). Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría Online.

2019/2020

Desenvolvemento dunha marca persoal en Youtube. Creación, construción, posta en práctica e análise da marca persoal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Distribucións O Vilán, unha nova perspectiva. Redeseño e deseño web - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Plan de Comunicación Festival Nos Seus Pés (Edición 2019). - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Celebrities, apoderamento feminino, marcas e Instagram: a transferencia de éxito da muller celebrity empresaria á súa marca - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
VARO - Creación e desenvolvemento dun Manual de Identidade Corporativa - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Sharenting: análise do uso comercial da imaxe de menores por parte de “nais-influencers” en Instagram. Situación en España no 2020. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Pote Peti a deconstrución do peluche tradicional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Creación de una marca de skateboarding y merchandising: Mal Rollo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Desenvolvemento de identidade corporativa e packaging - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Creación dunha asesoría de imaxe para tallas grandes. A tendencia do movemento 'body positive'. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2018/2019

Estratexia de comunicación en redes sociais e medios dixitais para a empresa era comunicación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A publicidade de ficción a través de "Los Simpsons" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Morra o Conto - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Plan de comunicación e rediseño de identidade corporativa para a perruquería Ángeles Rial. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Plan de Negocio: Noaltodopoleiro - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estratexias comunicativas dos festivais de música en Galicia (2018). Estudo e análise de casos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de creación dunha marca de papelería - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

A importancia do vídeo como elemento de promoción de destinos turísticos. Proposta de actuación: Islandia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Plan estratéxico para unha empresa de nova creación na cidade de Vigo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Folkcomunicación e a súa aplicación no sector alimentario galego - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
1-O: Aproximación cuantitativa sobre a comunicación institucional de España e Cataluña e a súa repercusión na prensa española. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Impacto da comunicación na promoción de destinos turísticos: o caso de Islandia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2016/2017

A publicidade no contexto da globalización - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Sistema de sinalización para a localización de dependencias no Complexo Hospitalario Álvaro Cunqueiro - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Marca Persoal: desenvolvemento da identidade corporativa gráfica da marca Sandra Vázquez - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Comunicación de Crise das grandes empresas de alimentación galegas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comunicación de crise en catástrofes aéreas en Europa: análise de casos (2000-2015) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comunicación e xénero: a publicidade das marcas de alimentación en España. Roles e estereotipos de xénero. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

O packaging e a súa influencia na estratexia de comunicación: estudo de casos en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
STREET MARKETING: Coñecemento, evolución e estudo de casos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Creación de idea de negocio e unha proposta comunicativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

Cargos académicos

Decano/a en Facultade de CC. Sociais e da Comunicación ( Dende 05/11/2020 )

Profesorado doutor con vinculación permanente en Claustro Universitario ( Dende 29/06/2018 )