2022/2023
Crenzas e estereotipos de xénero en Educación física, unha oportunidade de cambio - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Cara á competencia lectora desde a Educación Infantil: unha experiencia innovadora desde as Contornas Literarias Inmersivas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Mulleres, arte e literatura: tres vértices posibles dunha intervención didáctica promotora do desenvolvemento sostible en educación infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2021/2022
A superación dos medos a través da materia literaria: unha proposta de intervención para unha aula de 4º de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Da poesía á natureza: unha proposta de intervención ecocrítica para a etapa de educación infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Literatura e música: un nexo artístico favorecedor do desenvolvemento infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O traballo por proxectos e o álbum ilustrado para promover a igualdade de xénero en educación infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O xogo dramático: un medio idóneo para potenciar a creatividade na aula de Educación Infantil? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Redescubrindo a cidade de Pontevedra: unha intervención gamificadora desde a educación infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2020/2021
Proposta dunha biblioteca-pasarela entre educación infantil e primaria: un centro de recursos para a aprendizaxe, a competencia lectora e o estímulo creativo. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Reescrituras dos contos populares: novas lecturas para desenvolver o sentido crítico. Intervención nunha aula de educación infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Unha ollada cómplice cara á vellez desde a literatura infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Literatura e xogos infantís de orixe popular: un binomio formativo para as primeiras idades. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Lecturas ecoliterarias: recurso para a educación ambiental na etapa infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As narracións para as primeiras idades: Un posible itinerario para abordar o maltrato infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As biografías ficcionais: material formativo-literario para coeducar desde a etapa infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Resiliencia fronte á pandemia: Proposta de intervención a partir dunha constelación multimodal - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Patrimonio cultural inmaterial: mitos e lendas de Bueu. Unha proposta de intervención para 6º de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O tratamento das dificultades ou trastornos da linguaxe na educación infantil: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
Educación para a morte desde a literatura infantil. Unha proposta de intervención nunha aula de 5º de educación infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A relación entre a nenez e a vellez a través da literatura infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A dinamización da lingua galega desde a educación infantil nun contexto castelanfalante - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Contribucións á inclusión dende a literatura infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O álbum ilustrado de orientación ecocrítica: recurso para unha educación enfocada ao desenvolvemento sustentable - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O libro obxecto como mediador na conciencia do coidado do medio ambiente - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O teatro como recurso didáctico. Selección de textos literarios para a súa representación en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Un posible camiño cara a polialfabetización: do libro-obxecto a literatura dixital - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Cuestións de xénero e literatura infantil. Análise dunha selección de álbumes ilustrados - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Cara á igualdade de xénero. Unha proposta de intervención a partir da escrita de mulleres docentes. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A literatura como axuda para afrontar os medos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As preferencias lectoras do alumnado de 6º curso de educación primaria no concello de Pontevedra: Punto de partida para a achega de propostas lectoras. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Cara á competencia lingüística e literaria a partir da literatura infantil dixital en lingua galega - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A Educación Emocional a través da poesía: un camiño de ida e volta. Unha proposta de intervención para 6º de educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Conta a natureza nos contos? Unha proposta lectora cara á educación ambiental e literaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Competencia lectora: Análise de Proxectos Lectores de Centro da comunidade Autónoma de Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Realidade aumentada en Educación Infantil: unha experiencia innovadora para desenvolver a lectoescritura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007